Przytoczony poniżej Regulamin Organizacyjny Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu został zatwierdzony Uchwałą Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 5711/IV/14 z dnia 21 maja 2014 roku oraz wprowadzony w życie Zarządzeniem Dyrektora Filharmonii Sudeckiej nr 05/2014 z dnia 02 czerwca 2014 roku.
REGULAMIN ORGANIZACYJNY
Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu
ROZDZIAŁ I
Postanowienia ogólne
§ 1
- Regulamin Organizacyjny Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu, zwany dalej „Regulaminem", określa organizację wewnętrzną oraz zasady zarządzania instytucją.
- Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
- organizatorze – należy przez to rozumieć Samorząd Województwa Dolnośląskiego,
- Filharmonii - należy przez to rozumieć Filharmonię Sudecką w Wałbrzychu,
- statucie – należy przez to rozumieć Statut Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu (załącznik do uchwały nr XXIV/569/12 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 27 czerwca 2012 r.),
- ustawie – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 406 z późn. zm.).
ROZDZIAŁ II
Zasady kierowania Filharmonią i kompetencje kierownictwa
§ 2
- Filharmonią kieruje Dyrektor i reprezentuje ją na zewnątrz.
- Dyrektor kieruje Filharmonią przy pomocy Zastępcy Dyrektora oraz Głównego Księgowego.
- Dyrektor jest przełożonym wszystkich pracowników i jednocześnie kieruje pracą podległych mu bezpośrednio komórek organizacyjnych.
- Dyrektor może powołać organ doradczy Filharmonii.
- Tryb i zasady działania organu doradczego określa regulamin organizacyjny, nadawany przez Dyrektora w drodze zarządzenia.
§ 3
W czasie nieobecności Dyrektora jego funkcję pełni Zastępca Dyrektora, a w przypadku ich nieobecności Główny Księgowy lub na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Dyrektora inny pracownik Filharmonii.
§ 4
Dyrektor, Zastępca Dyrektora oraz Główny Księgowy uczestniczą w kierowaniu pracą Filharmonii według podziału kompetencji – merytorycznie kierują pracą podległych im pionów.
ROZDZIAŁ III
Struktura organizacyjna Filharmonii
§ 5
1. W skład systemu organizacyjnego Filharmonii wchodzą:
D - Dyrektor
DD - Dyrygent
DOS - Orkiestra Symfoniczna
DPK - Dział Programowo – Koncertowy
SBHP - Specjalista ds. BHP
SPP - Specjalista ds.p.poż
DZ - Zastępca Dyrektora
GK - Główny Księgowy
DFK - Dział Finansowo – Księgowy
DK - Dział Kadr
DTG - Dział Techniczno – Gospodarczy
DMiPŚP - Dział Marketingu i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych
SPŚ - Specjalista ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych
AZ - Archiwum Zakładowe
2. Do stanowisk zarządzających w Filharmonii należą:
- Dyrektor,
- Zastępca Dyrektora,
- Główny Księgowy,
3. Do stanowisk kierowniczych w Filharmonii należą:
- Kierownik Działu Programowo – Koncertowego,
- Kierownik Działu Marketingu i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych,
- Kierownik Działu Finansowo – Księgowego (zastępca głównego księgowego),
- Kierownik Działu Kadr,
- Kierownik Działu Techniczno – Gospodarczego,
- Kierownik Orkiestry.
4. Szczegółowy schemat organizacyjny Filharmonii stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
UWAGA: pełny tekst regulaminu organizacyjnego do pobrania
w formie załącznika
regulamin_organizacyjny_21.05.2014


